6
چهره قهرمان سابق چقدر تغییر کرده است؟

دلارام، گلشید امیدیان و کائید، بازماندگان بهمن

  • کد خبر : 86939
  • 11 آبان 1401 - 11:47
دلارام، گلشید امیدیان و کائید، بازماندگان بهمن
گروه بهمن در حالی قدم به فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان گذاشته است که تغییراتی جدی در ترکیب خود می‌بیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، گروه بهمن پس از ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در سه فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال زنان به دنبال یک جام دیگر است.

این عطش را می‌توان در جذب ستاره‌ها شامل فائزه شهریاری و نگین رسولی پور دید گرچه این، همه داستان نیست و آنها نفراتی را هم از دست داده‌اند.

به طور کلی گروه بهمن تیمی نبوده که بر حفظ شاکله خود اصرار داشته باشد. آن‌ها با تغییر مشکلی ندارند و البته حتی اگر تغییرات با چالش همراه شود با بازیکنان خارجی هر خلا ایجادشده را رفع می‌کنند.

در میان نفرات گروه بهمن، دلارام وکیلی، گلشید امیدیان و شکیبا کائید بازماندگان اصلی هستند. دلارام وکیلی پس از خروج سعیده علی، کاپیتان شد و در حال تبدیل شدن به نماد بهمن است.

گلشید امیدیان نیز تقریباً چنین وضعی دارد. باتجربه بلندقامت بهمن و متبحر در ریباندها با تکیه بر این قامت رعنا، بازیکنی است که بهمن مایل به از دست دادن او نبوده است.

شکیبا کائید اما بازیکنی متفاوت است. او بر خلاف دلارام وکیلی و گلشید امیدیان که نفرات فیکس تیمشان بوده‌اند معمولاً فرصت بازی زیادی نداشته است.

با این وجود، تغییرات در گروه بهمن سبب شده او به‌تدریج بیش از قبل بازی کند. این را می‌توان از آمار بازی فصل قبل او و همچنین ۲۰ دقیقه حضور در میدان در مسابقه سه شنبه برابر سپهرداد دریافت.

عسل نسترن طهرانی بازیکن جوان بهمن نیز بازیکنی است که این تیم روی او به عنوان سرمایه آینده حساب باز کرده و می‌خواهد او را داشته باشد حتی اگر در بازی ساده‌ای مثل نبرد با سپهرداد تنها ۷ دقیقه به او بازی بدهد.

زهرا عدالت کار، فاطمه شهریاری و دیگر بازماندگان فصل قبل گرچه نفرات جدید گروه بهمن نیستند اما مهره‌های قدیمی بهمن هم به حساب نمی‌آیند.

در مجموع، آن چه در گروه بهمن می‌بینیم مقابله با تغییرات کلی نیست. بهمن گرچه دلارام و گلشید امیدیان را حفظ کرده اما موج رفتن‌ها و آمدن‌ها به این تیم نشان می‌دهد بهمن هرگز اصراری به حفظ نفراتش ندارد.

گروه بهمن معمولاً با جذب بازیکنان خارجی در پلی آف، نقص‌هایش را رفع می‌کند و باید دید امسال نیز این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.