8
عاطفه رضایی با این ترکیب همین‌جا خواهد ماند

خانه‌تکانی، نیاز مس برای بازگشت به جمع مدعیان

  • کد خبر : 89557
  • 06 اسفند 1401 - 14:42
خانه‌تکانی، نیاز مس برای بازگشت به جمع مدعیان
مس رفسنجان با شکست برابر پیکان، نشان داد که در بخش هجومی مشکلات زیادی دارد. عاطفه رضایی باید به فکر خانه‌تکانی برای لیگ ۱۴۰۲ باشد.

به گزارش افرا ورزش، مس رفسنجان در سوپرلیگ فوتسال زنان ۱۴۰۱ در رده چهارم جدول قرار دارد اما ممکن است در هفته پایانی از این رتبه هم پایین‌تر برود.

دیگر خبری از مس مدعی و مدافع عنوان قهرمانی نیست و تیم عاطفه رضایی شباهتی به تیمی که قهرمان لیگ فوتسال بانوان ایران شد، ندارد.

با این وجود، اکنون زمان خانه‌تکانی فرا رسیده و برای مس، جاده بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی باز است به شرطی که بداند از کدام مسیر باید به سوی مقصد حرکت کرد.

مس در لیگ ۱۴۰۱ تیمی چغر و سرسخت بود اما نگاهی به نتایج این تیم نشان می‌دهد این تیم ثبات در نتیجه‌گیری ندارد، زیاد شکست می‌خورد و کم گل می‌زند.

بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌های گلزنی از یکسو و دست بسته عاطفه رضایی در تاکتیک‌های تهاجمی از سوی دیگر، در نمایش نارنجی پوشان استان کرمان هویداست.

فصل برای مس رفسنجان تمام شده است چه آنها تیم چهارم باشند و چه ششم. مس باید برنامه بازگشت به کورس رقابت برای قهرمانی را روی کاغذ بیاورد و بر اساس آن اقدام کند.

با توپ‌های بلند هما آقایی برای بازیکن رأس و با حداقل استفاده از بازی در عرض نمی‌توان قهرمان لیگ شد و این احتمالاً برای عاطفه رضایی هم آشکار است.

مس نیازمند خانه‌تکانی، جذب مهره‌های مؤثر و تکنیکی و دارای قابلیت مانور با توپ در عرض زمین است و اگر این خانه‌تکانی را به تعویق بیندازد به‌تدریج به تیمی درجه ۲ تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=89557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.