8
تکواندو گرندپری پاریس 2023

مبینا نعمت زاده؛ برنز رم در پاریس تکرار شد

  • کد خبر : 93264
  • 10 شهریور 1402 - 20:37
مبینا نعمت زاده؛ برنز رم در پاریس تکرار شد
مبینا نعمت زاده در دیدار نیمه نهایی گرند پری پاریس مقابل نایب قهرمان المپیک نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

به گزارش افرا ورزش، گرچه حذف زودهنگام ناهید کیانی ستاره ماه‌های اخیر، شوک بزرگی برای تکواندو در گرندپری پاریس وارد کرد اما مبینا نعمت زاده جوان با کسب مدال برنز، اوضاع را سر و سامان بخشید.

مبینا نعمت زاده تکواندوکار سبک‌وزن تیم ملی زنان در وزن ۴۹- کیلوگرم در دومین حضور خود در گرند پری پاریس صاحب گردن آویز برنز شد.

این در حالی است که دختر خوش آتیه تهرانی در اولین حضور خود در گرندپری رم در دیدار نیمه‌نهایی برابر حریف تایلندی مغلوب شده و مدال برنز گرفته بود.

وی در مرحله نخست ۲ بر صفر باریتا باکیشوا از قزاقستان، در یک‌هشتم نهایی  ۲ بر یک جانا خطاب از مصر و در یک‌چهارم نهایی ۲ بر صفر برونا دووانچیچ از کرواسی را از پیش رو برداشت.

مبینا نعمت زاده با کارنامه درخشان خود یکی از ستاره‌های آینده دار تکواندو زنان ایران است که به‌زودی شاهد درخشش‌های بیشتر او در میادین مختلف خواهیم بود.

او این موضوع را هم در مسابقات رده‌های سنی مختلف قهرمانی جهان و آسیا و هم طی ماه‌های اخیر در دو گرندپری متوالی ثابت کرده است.

به نظر می‌رسد مبینای جوان همراه با ناهید کیانی، بخت‌های مسلم حضور تکواندو زنان ایران در المپیک پاریس هستند. در صورت وقوع این اتفاق، برای اولین بار بیش از یک دختر تکواندوکار ایرانی در المپیک حاضر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.