7
تورنمنت هاکی روی یخ یونیون العین

پیروزی قاطع آیس باکس برابر شاهین امارات

  • کد خبر : 93457
  • 16 شهریور 1402 - 20:44
پیروزی قاطع آیس باکس برابر شاهین امارات
 تیم هاکی روی یخ آیس باکس ایرانمال ایران با یک پیروزی قاطع و پرگل، به نیمه نهایی تورنمنت العین راه پیدا کرد.

به گزارش افرا ورزش، در سومین روز از مسابقات چندجانبه هاکی روی یخ العین در امارات، تیم آیس باکس ایرانمال ایران عصر امروز برابر نماینده میزبان به یک پیروزی قاطع و آسان رسید.

آیس باکس امروز پنج شنبه 16 شهریور در مصاف با تیم شاهین امارات، 14 بر صفر به پیروزی رسید. این برد، سومین پیروزی تیم تحت رهبری اعظم سنایی در العین است.

آیس باکس در وقت اول 8 گل، در وقت دوم 4 گل و در سومین زمان مسابقه، 2 گل به ثمر رساند و دروازه خود را نیز همانند مسابقه قبل، بسته نگاه داشت.

یگانه بهرامی بازیکن اصفهانی تیم اعزامی ایران، در وقت نخست 4 گل به ثمر رساند و دو گل از سارینا خسروی و یک گل از ملیکا مهابادی و هدیه آقایی شمار گل های تیم آیس باکس را به عدد 8 رساند.

در وقت دوم، درسا رحمانی برای آیس باکس دبل کرد و فاطمه آقایی نیز برای ایران گلزنی کرد و در وقت سوم، باز هم فاطمه آقایی به همراه ملیکا مهابادی گل های دیگری وارد دروازه شاهین امارات کردند.

با توجه با سبک بودن بازی امروز، سنایی از مهره های اصلی و ملی پوش خود در این بازی استفاده نکرد و به جوانان و تازه واردها به سطح اول هاکی روی یخ ایران، فرصت بازی داد.

همچنین در پایان این دیدار، یگانه بهرامی بازیکن ملی پوش تیم آیس باکس به عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان انتخاب شد.

نماینده ایران پیش از این در دور گروهی، 7 بر 2 برابر ایلگلز فیلیپین و 6 بر صفر برابر پنترز مکزیک به پیروزی رسیده بود و با احتساب برد امروز، به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی رفت.

تیم آیس باکس در ادامه این مسابقات روز جمعه 17 شهریور از ساعت 14 با تیم یاس امارات دیدار می کند. هدایت تیم آیس باکس ایرانمال در تورنمنت العین را اعظم سنایی بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.