5
هفته سوم لیگ برتر فوتبال

جشنواره گل سپاهان، بم و سیرجان در هفته بدون شگفتی

  • کد خبر : 95072
  • 10 آذر 1402 - 22:44
جشنواره گل سپاهان، بم و سیرجان در هفته بدون شگفتی
سومین هفته از لیگ برتر فوتبال با برد نماینده البرز، ملوان، خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان مقابل حریفان خود به انجام رسید.

به گزارش افرا ورزش هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز جمعه ۱۰ آذر برگزار شد و خاتون بم، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جدول ۱۰ تیمی قرار گرفتند.

پیکان تهران ۰-۴ خاتون بم

نماینده بم که در ۲ بازی اول لیگ دروازه خود را بسته نگه داشته بود، مقابل پیکان هم کلین‌شیت کرد تا مقتدرانه در صدر جدول قرار گیرد. زهرا قنبری ۲ گل و مونا محمودی و نگین زندی با به ثمر رساندن یک گل، سومین شکست متوالی پیکان را رقم زدند.

پالایش گاز ایلام ۰-۱ ملوان بندرانزلی 

گلزنی محدثه زلفی و ثبت یک پیروزی اقتصادی برای نماینده انزلی کافی بود تا روند خوب خود در لیگ را تداوم بخشد و در کنار ۳ شانس اصلی قهرمانی، به رقابت بپردازد. پالایش گاز نیز پس از ۲ پیروزی متوالی، در این بازی خانگی اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

کانی کردستان ۰-۱ نماینده البرز

جدال میانه جدول، با رقابت پایاپای دو تیم و گلزنی ملیکا باقری‌نسب پایان یافت تا نخستین برد نماینده البرز رقم خورد. جایی که نماینده کردستان علی‌رغم نمایشی خوب، نتوانست امتیازی از این بازی خانگی کسب کند.

شهرداری سیرجان ۵-۰ آوا تهران

قهرمان سابق لیگ، سیرجان، در استادیوم خانگی خود مقابل ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ کار سختی نداشت و با گلزنی فاطمه امینه برازجانی، شقایق روزبهان، سارا ظهرابی‌نیا و مرضیه نیکخواه (۲بار) حریف خود را در هم کوبید.

سپاهان اصفهان ۵-۰ فرا ایساتیس کران فارس 

طلایی‌پوشان اصفهان پس از تساوی مقابل ملوان در هفته گذشته، به مصاف نماینده شیراز رفتند و به پیروزی پرگلی دست یافتند. مهشاد امیری، هستی فروزنده و فاطمه پسندیده هرکدام یک گل، و میترا نظری ۲ گل برای سپاهان به ثمر رساندند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=95072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.