18
لیگ برتر بسکتبال بانوان

نامی نو اصفهان 67 مهرام 57 | شگفتی پشت شگفتی؛ دنیا به کام اصفهان

  • کد خبر : 51371
  • 06 آذر 1399 - 11:47
نامی نو اصفهان 67 مهرام 57 | شگفتی پشت شگفتی؛ دنیا به کام اصفهان
نامی نو با پیروزی در مهم‌ترین بازی امروز لیگ برتر بسکتبال بانوان شگفتی ساز شد. مهرام سرانجام باخت و نامی نو نشان داد یک مدعی واقعی است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز برگزار شد و شگفتی دیگری در لیگ شگفت انگیز 99 رقم خورد.

در مصاف تیم‌های قدرتمند مهرام تهران و نامی نو اصفهان در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، این نامی نو بود که نخستین شکست فصل را به تیم صدرنشین و بدون باخت مهرام تحمیل کرد تا نشان دهد چرا باید روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کرد.

در این مسابقه شاگردان آزاده زمان پور در نامی نو در حالی 67 بر 57 حریف خود را شکست دادند که دو تیم در یک نبرد پایاپای و جانانه، هرگز از میل خود برای پیروزی دست نکشیدند.

زمان پور در این بازی نامی نو را با ارنج اولیه ناهیده اسدی، مژگان خدادادی، الهام رنجبر، کاپیتان معصومه اسماعیل زاده و سارا اعتماد به میدان فرستاد و در جریان بازی از فاطمه شهریاری و پرنیا اثنی عشری استفاده کرد.

نسرین فلاح و لوسینه آسادوریان بازیکتان دیگر این تیم بودند که برای دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کردند.

ناهیده اسدی حالا به مهره ای کلیدی برای نامی نو تبدیل شده. او یک صید بزرگ برای نامی نو بود

در آن سوی میدان، نیکا بیک لیکلی مهرام را با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، نگین رسولی، سحر نجفی، الکبگینیسیچ و تینا  عیساییان به میدان فرستاد و این ترکیب، آرایش غالب مهرام در اغلب دقایق بازی بود.

زهرا قیس در جریان بازی به مهرام کمک کرد و ساناز اسکندری و نیکو فتاحیان نیز دقایقی برای مهرام وارد زمین شدند.

در کوارتر نخست، حاصل تلاش دو تیم تساوی 15 بر 15 بود. در کوارتر دوم، نامی نو در نمایشی شجاعانه و به لطف درخشش ناهیده اسدی و مژگان خدادادی 19 بر 15 پیروز شد.

در کوارتر سوم، این رقابت تماشایی، همچنین با عملکرد فوق العاده نامی نو همراه بود. در شرایطی که اشتباهات مهرام زیر سبد مانع از جبران می‌شد، نامی نو توانست در کوارتر سوم نیز 20 بر 13 پیروز شود.

سرانجام بازی وارد کوارتر چهارم شد و مهرام آخرین امیدهای خود برای بازگشت را دنبال کرد اما نامی نو در حال سپری کردن روزی فوق العاده بود. در آخرین دقایق بازی، رقابت فشرده‌تر شد و مهرام فاصله خود را با نامی نو کاهش داد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید، روز روز شادی عبدالوند نیست در سوی مقابل، ارباب حلقه‌ها تجربه و توان فنی خود را در کوارتر چهارم در خدمت نامی نو قرار داد. درخشش معصومه اسماعیل زاده از یک سو و روز فوق العاده ناهیده اسدی از سوی دیگر، برنامه‌های نیکا برای کوارتر آخر را مختل کرد.

همیشه تعیین کننده، کاپیتانی برای تمام فصول

سرانجام نامی نو با پیروزی موفق شد نخستین شکست این فصل را به مهرام تحمیل کند. حالا در گروه یک، مهرام یک باخت، نامی نو یک باخت و گروه بهمن 2 باخت در کارنامه دارد. شکست ناپذیری، افسانه‌ای بیش نیست!

کاپیتان تینا عیساییان در این بازی با کسب 17 امتیاز برای مهرام، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد و با 16 ریباند و تا توپ ربایی، دبل دبل کرد.

همچنین ناهیده اسدی با 16 امتیاز و 10 ریباند به اضافه 5 پاس گل و 2 توپ ربایی برای نامی نو دبل دبل کرد و کاپیتان معصومه اسماعیل زاده نیز با 14 امتیاز و 10 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.

فاطمه شهریاری و پرنیا اثنی عشری در کنار سایر ستاره های نامی نو نمایش موفقی در این بازی داشتند. از سوی دیگر در ترکیب مهرام در روزی که نگین رسولی و سحر نجفی بازی خوبی ارائه دادند، الکساندرا بگینیسیچ بازیکن خارجی مهرام روز خوبی را سپری نکرد.

مریم دهستانی، تالین طهماسیان و لیلا علیمرادی کادر داوری این بازی حساس را تشکیل دادند. مهرام با این شکست به استقبال بازی احتمالا دشوار برابر نارسینا خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=51371
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.