8
نظرات سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در کنفرانس خبری

ایراندوست : برابر هند به دنبال پیروزی بودیم | به بازی با چین امیدوارم

  • کد خبر : 76266
  • 01 بهمن 1400 - 7:48
ایراندوست : برابر هند به دنبال پیروزی بودیم | به بازی با چین امیدوارم
مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار برابر هند تاکید کرد ایران برابر هند به دنبال پیروزی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”، مریم ایراندوست پس از دیدار ایران برابر هند در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اولین مسابقه در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است به ویژه اینکه بچه‌های من اولین حضور در این رقابت‌ها تجربه می‌کردند و در ۵ ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند.

وی افزود: در ابتدای بازی برابر هند ، استرس بر تیم غالب بود؛ اما فکر می‌کنم و همه مردم دیدند که تیم من تمام تلاش و توانش را گذاشت تا بتواند از نام ایران دفاع کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه اضافه کرد: پیش‌بینی این را داشتیم که هند با توجه به زمانی طولانی که برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی کرده، قطعاً تیم قدرتمندی است. اما ما توانستیم حداقل امتیاز این بازی را به‌دست بیاوریم.

ایراندوست همچنین اظهار کرد: به دفاع و ضدحمله روی آورده بودیم، ولی شاید با نیرو و انرژی که مردم ایران برای تیم ما فرستادند، دوست داشتیم که امتیاز کامل را از این دیدار به دست بیاوریم. تیم ملی فوتبال زنان ایران واقعاً برای پیروزی به میدان آمده بود.

دیدگاه ایراندوست درباره بازی با چین

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره دیدار برابر چین گفت: این تیم یکی از قدرت‌های آسیاست و مقابل چین هم قطعاً با برنامه وارد زمین بازی می‌شویم. با این بازی که امروز از تیمم دیدم به خوبی اجرا کرد، فکر می‌کنم برابر چین هم بتوانیم با توانایی خوبی که دروازه‌بانمان دارد، دروازه را بسته نگه داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: به تیمم ایمان دارم و ما با برنامه وارد این تورنمنت شدیم. امیدوار هستیم که از این گروه صعود کنیم.

ایراندوست همچنین اظهار داشت: همه بازیکنان ایران، بهترین بودند و زهره کودایی یکی از بهترین بازیکنانی که توانست به وظیفه‌اش به خوبی عمل کند.

توضیحات مریم ایراندوست درباره هاجر دباغی

سرمربی تیم ملی زنان درباره عملکرد هاجر دباغی گفت: پست او پشت فوروارد است و فکر می‌کنم به‌عنوان یک هافبک طراح، زمانی که صاحب توپ می‌شد، کارش را به خوبی انجام می‌داد و زمانی که صاحب توپ نبود، وظیفه‌اش این بود که ۲ هافبک طراح هند را پرس کند.

وی اذعان کرد: کار سختی بود ولی با توانایی که از هاجر داشتیم، او را در این پست گذاشتیم. دباغی با توجه به آسیبی که از ناحیه مچ پا داشت، توانست به خوبی به وظایف خود عمل کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=76266
  • ارسال توسط :
  • منبع : برگرفته از سایت رسمی فدراسیون فوتبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.