9
اعلام رسمی

تست کرونا ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران مثبت شد

  • کد خبر : 76489
  • 05 بهمن 1400 - 10:44
تست کرونا ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران مثبت شد
فدراسیون فوتبال ایران تایید کرده تست کرونا ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران مثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پس از ابتلای جمع کثیری از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هند به کرونا، امروز اعلام شد تست کرونا 4 بازیکن ایران نیز مثبت شده است.

ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه بازیکنان ایران هستند که تست مثبت داشته اند. فاطمه علیپور سرپرست ایران نیز پیش از این به دلیل تست مثبت، قرنطینه شده بود.

فریناز فهیمی پور پزشک تیم ملی فوتبال زنان گفته است این نفرات در اتاق های خود ایزوله شدند و 7 روز در قرنطینه هستند.

در صورتی که از روز چهارم قرنطینه به بعد، علامتی در آن ها وجود نداشته باشد این بازیکنان روز هفتم قرنطینه دوباره مورد آزمایش قرار می گیرند.

ایران و هند در دیدار نخست خود در مسابقات فوتبال زنان قهرمانی آسیا با هم دیدار کردند و پس از این بازی، تست PCR اغلب بازیکنان هند مثبت اعلام شد.

بر این اساس، کنفدراسیون فوتبال آسیا هند را به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان سالم این تیم از مسابقات کنار گذاشت و در همان زمان پیش بینی می شد این ابتلا به شکل محدودتر گریبان ایران را بگیرد.

سرانجام تست PCR روز دوشنبه 4 بهمن انجام و امروز اعلام شد که 4 بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران درگیر کرونا و قرنطینه شده اند.

کرونا در تیم ملی فوتبال زنان ، اتفاقی ناگوار برای مریم ایراندوست است که تیمش بازی مهمی را برای صعود مقابل چین تایپه برگزار خواهد کرد. او باید به فکر جایگزینی مهره های دیگری به جای این چهار بازیکن باشد.

ایران پس از پاک شدن تساوی اش برابر هند، اکنون از یک بازی ، یک شکست هفت بر صفر در کارنامه دارد اما با شیوه صعود کنونی، در صورت پیروزی و تحت شرایطی، تساوی برابر چین تایپه شانس صعود دارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=76489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.