7
مسابقات دوومیدانی آغاز فصل زنان کشور

قهرمانی بی‌دردسر ریحانه مبینی در مشهد

  • کد خبر : 81602
  • 12 خرداد 1401 - 19:25
قهرمانی بی‌دردسر ریحانه مبینی در مشهد
مسابقات دوومیدانی آغاز فصل زنان کشور امروز با قهرمانی بی دردسر و آسان ریحانه مبینی پرنده اهل آران و بیدگل در پرش طول همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه مسابقات دوومیدانی آغاز فصل زنان کشور امروز ریحانه مبینی در رقابتی آسان توانست در پرش طول قهرمان شود.

در مشهد و در چارچوب جام امام رضا، ریحانه مبینی در پرش طول، قلمرو بی‌رقیب خود با پرشی ۶ متر و ۳۶ سانتی متری به مقام نخست رسید.

ریحانه گرچه امروز موفق به ارتقای رکورد خود نشد اما برای این منظور، مسیر پرپیچ و خمی ندارد. فاصله او با رکورد ملی چهار سانتی متر بود و احتمالاً او امسال نیز رکوردهای تازه‌ای خلق خواهد کرد.


خبر بد برای ریحانه مبینی، تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو بود. رقابتی که پرنده جوان برای آن لحظه‌شماری می‌کرد و اکنون برای رقابت در آن، باید زمان بیشتری را به انتظار، سپری کند.

نزدیک‌ترین رقیب ریحانه مبینی در رقابت امروز، محدثه ابراهیم پور بود که از قم در این مسابقات شرکت داشت و با پرشی ۵ متر و ۸۹ سانتی متری دوم شد.

الهه رحیمی فر نیز سوم شد و عناوین چهارم و پنجم به حدیثه احمدی و کیمیا پورخلخالی اختصاص یافت. در مسابقه پرش طول آغاز فصل بانوان، ۱۸ نفر شرکت داشتند و شلوغ‌ترین ماده، همین ماده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=81602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.