3
دوران مصدومیت به پایان رسید

بازگشت تسلیم‌ناپذیر | گلنوش خسروی دوباره در میادین

  • کد خبر : 82954
  • 21 تیر 1401 - 12:24
بازگشت تسلیم‌ناپذیر | گلنوش خسروی دوباره در میادین
گلنوش خسروی جوان مستعد فوتبال زنان ایران پس از گذراندن مصدومیتی طولانی و سپری کردن روزهای دشوار، آماده بازگشت به میادین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانگلنوش خسروی دختر تسلیم ناپذیر فوتبال ایران آماده می‌شود تا پس از ماه‌ها دوری از میادین دوباره در مستطیل سبز ظاهر شود.

سال گذشته آسیب دیدگی گلنوش خسروی در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد و هم لیگ برتر و هم بازی‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.

دو عمل جراحی در یک سال اخیر و ماه‌ها دور بودن از میدان و حسرت‌های پیاپی، نه تنها خسروی را تضعیف نکرده بلکه از او انسانی قدرتمندتر ساخته است.

ساده‌لوحانه است اگر گلنوش را بدشانس بدانیم. او در مسیرش به عنوان الحاقی بر سبک زندگی حرفه‌ای خود، حالا قدرت ایستادگی در برابر ناملایمات را به دست آورده است.

برای گلنوش، هیچ چیز – ابداً – از ابتدا آسان پیش نرفته است با این حال عزم و اراده ملی پوش ایران برای ادامه راه مثال‌زدنی است و چراغ راه نسل جوان.

تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در هند در صورت برخورداری از گلنوش خسروی، داشته‌های فنی قابل‌تری داشت اما مصدومیت هم به تیم ملی آسیب زد و هم مرضیه جعفری را در تیم بم مجبور به سازگاری با موقعیت بدون گلنوش کرد.

گلنوش قرار است با تیم باشگاهی‌اش خاتون بم در مسابقات آزمایشی باشگاهی آسیا شرکت کند. رویدادی که سال گذشته تیم شهرداری سیرجان در آن حاضر بود.

حضور در یک رویداد بین‌المللی می‌تواند برای مدافع برجسته فوتبال زنان ایران یک شروع باشد. او دریافته است که باید هر زمان، برای از نو شروع کردن مهیا باشد و این برای گلنوش، آزاردهنده نیست.

گلنوش خسروی به بالاترین سطح باز می‌گردد؟ سوابق او گویای ظرفیتی است که در وجود اوست. جوان اهل شاهین‌شهر و لژیونر زودهنگام برای بازگشت به میدان مصمم است و اراده، قدرتمندترین سلاح‌هاست.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=82954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.