4
نقل و انتقالات فوتبال زنان

یک جدایی | پایان حضور ۵ ساله روزبهان در سپاهان

  • کد خبر : 84836
  • 06 شهریور 1401 - 12:23
یک جدایی | پایان حضور ۵ ساله روزبهان در سپاهان
هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان، پس از ۵ سال حضور در باشگاه اصفهانی و پوشیدن بازوبند کاپیتانی، از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شقایق روزبهان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال زنان ایران را هم دارد، پس از ۵ سال، تصمیم به جدایی از باشگاه سپاهان اصفهان گرفت.

به طور کلی، جدایی کاپیتان ها و بازیکنان باسابقه از هر تیمی با علامت سوال همراه است به ویژه اگر در مورد شقایق روزبهان باشد که یکی از مهره های کارآمد و ارزشمند سپاهان بوده است.

کدام تیم حاضر است ریسک از دست دادن چنین بازیکنی را بپذیرد؟ این سوالی است که ذهن مخاطبان فوتبال زنان را به سمت تغییر و تحولات جدید در تیم اصفهانی می برد.

جدایی روزبهان با حضور مریم ایراندوست در اصفهان و بازگشت الهام فرهمند به این تیم که به معنای کاپیتانی اش در سپاهان خواهد بود، مصادف شد.

شقایق روزبهان در مورد این جدایی گفت: به طور قطعی فصل جدید در سپاهان نخواهم بود. در مراحل نهایی مذاکرات با باشگاه مدنظرم هستیم و به زودی وضعیت تیم جدیدم مشخص خواهد شد.

روزبهان در مورد علت خروج و ارتباط آن به حضور ایراندوست می‌گوید: تصمیم جدایی‌ام از سپاهان، قبل از حضور ایراندوست در این باشگاه گرفته شد و این تصمیم، برای تجربه کردن چالشی جدید، خارج از اصفهان بود.

شقایق روزبهان فصل گذشته با وجود قهرمان نشدن باشگاه‌اش، عملکرد درخشانی داشت و سپاهان برای جایگزینی این هافبک تاثیرگذار، کار آسانی نخواهد داشت.

سپاهان در فصول اخیر در تلاش برای قهرمانی در لیگ فوتبال زنان، همواره شکست خورده است و اکنون به تبعیت از تیم مردان خود، دست به تغییر در تیم زنان زده است.

تصور دیدن شقایق روزبهان در تیمی غیر از سپاهان دشوار است با این حال هر تیمی که او را به خدمت بگیرد، قطعا تیم خوشبختی خواهد بود زیرا علاوه بر جذب یک بازیکن ارزشمند از نظر فنی، یک الگو را در تیم خود خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=84836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.