4
گفتگو با سرمربی تیم والیبال زنان سایپا

سایپا دو بازیکن جدید جذب خواهد کرد

  • کد خبر : 87249
  • 07 آذر 1401 - 11:27
سایپا دو بازیکن جدید جذب خواهد کرد
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا از جذب دو بازیکن جدید برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال زنان و خروج احتمالی دو بازیکن خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال زنان جمعه 4 آذرماه برگزار شد و سریک گنبد قهرمان نیم فصل شد و پیکان در جایگاه دوم و سایپا در رده سوم جای گرفتند.

مریم هاشمی سرمربی تیم سایپا در خصوص عملکرد این تیم توضیح داد: امسال شاکله تیم تغییر کرد و 90 درصد بازیکنان جا به جا شدند. تیمی جوان که بیشتر از بازیکنان نوجوان، جوان ملی و امید استفاده می‌کند. هر کدام از بازیکنان از یک تیم آمدند و هماهنگ شدن زمان‌بر بود.

او ادامه داد: خوشبختانه نفرات کم تجربه در مسابقات نمایش خوبی داشتند البته در دو بازی سنگین چندان خوب نبودند. فکر می‌کردیم باید سه بر دو شکست خورده یا نتیجه را به نفع خود تمام کنیم اما این جوانان برابر بازیکنان بسیار با تجربه و ملی‌پوش بازی کردند.

وی افزود: در مسابقه آخر برابر ذوب آهن با پیروزی خستگی‌مان برطرف شد و خوشبختانه بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند و دور رفت را با لذت پیروزی به پایان رساندیم.

این سرمربی با بیان این‌که سایپا در دور رفت لیگ برتر زنان به اهداف خود دست یافته‌ است، تصریح کرد: هدف اصلی‌مان نتیجه خوب در دور برگشت و به ویژه مرحله پلی‌آف است و مطمئنا تا آن زمان بازی بهتری برای ارائه خواهیم داشت. می‌خواهیم جایگاهمان را ارتقا دهیم و برای آن باید بردهای بیشتری داشته باشیم. امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم به این هدف دست یابیم.

وی در مورد شرایط برگزاری مسابقات در دور رفت اظهار کرد: شرایط برگزاری مناسب بود. میزبانی سایپا در سالن فدراسیون والیبال بود اما تیم‌هایی که جدید به لیگ آمده‌اند و در رده‌های بالای جدول نیستند باید بیشتر در زمینه میزبانی کار کنند. حضورشان باعث دلگرمی است چون تعداد تیم‌ها بیشتر می‌شود اما دوست داریم علاوه بر افزایش تعداد، کیفیت لیگ هم بهبود یابد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات دور برگشت سنگین‌تر خواهد بود چون تیم‌ها تمرینات بیشتری داشته و هماهنگ‌تر شده‌اند. در نیم فصل دو بازیکن آزاد و دو بازیکن اضافه خواهیم کرد که هنوز نفرات قطعی نیست و طی دو سه روز آینده مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=87249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.