6
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان

آخرین برد خاتون و جشنواره گل سپاهان و سیرجان

  • کد خبر : 89125
  • 26 بهمن 1401 - 17:03
آخرین برد خاتون و جشنواره گل سپاهان و سیرجان
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون بم، سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و تساوی ملوان بندر انزلی برابر زارع باتری سنندج پایان یافت.

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر فوتبال زنان امروز چهارشنبه 26 بهمن با برگزاری 4 دیدار به ایستگاه هفدهم رسید و تیم های مدعی برنده مسابقات امروز بودند.

در شرایطی که تکلیف تیم های اول تا سوم و نیز سقوط کنندگان لیگ برتر مشخص شده، مسابقات هفته هفدهم با حداقل حساسیت ممکن به انجام رسید.

پیروزی حداقلی خاتون بدون مهره های اصلی

خاتون بم، که پیش از این قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرده است، مهمان ایساتیس کران فارس بود اما بازیکنان اصلی خاتون بم در این بازی غایب بودند.

مرضیه جعفری امروز چند بازیکن از جمله دو مهره هجومی خود، زهرا قنبری و نگین زندی را به سفر شیراز نبرد اما با این حال باز هم سه امتیاز را به دست آورد.

تک گل الهام عبدالرحمانی در دقیقه 23 پیروزی یک بر صفر خاتون را به همراه داشت و آخرین بازی این فصل خاتون را با برد و کلین شیت همراه کرد.

خاتون بم قرار بود در هفته پایانی با کیان نیشابور بازی کند که به دلیل انصراف کیان در نیم فصل دوم این مسابقه برگزار نمی شود.

خاتون با پیروزی امروز در شیراز، روند شکست‌ناپذیری خود را تداوم بخشید و 47 امتیازی شد. ایساتیس نیز با 14 امتیاز در رده هفتم باقی‌ماند.

بادرود بی انگیزه و شکست 9 بر صفر برابر سپاهان

سپاهان برای قطعی کردن جایگاه خود در رده دوم لیگ، برابر بادرود انتهای جدولی، جشنواره گل به راه انداخت اما پیروزی 9 بر صفر حاکی از رقابتی یک طرفه بود.

بادرود که سقوطش به دسته اول قطعی شده در این بازی تیمی بی رمق و بی انگیزه بود و دلیلی برای جنگیدن نمی دید. اگر آنها زودتر به فکر بقا افتاده بودند شاید امروز ، احساسی متفاوت داشتند.

افسانه اقبال ستاره سپاهان در این بازی با به ثمر رساندن 5 گل بود؛ فاطمه شکری 2 و فاطمه عادلی و زهرا عادلی نیز هر کدام یک بار دروازه بادرود را گشودند.

با این نتیجه سپاهان اصفهان نایب قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال زنان را قطعی کرد.

پوکر افسانه چترنور

شهرداری سیرجان پس از عبور از بحران هفته های اخیر خود امروز  5 بر صفر پالایش گاز ایلام را در هم کوبید. پوکر افسانه چترنور در روز پیروزی پر گل شهرداری، باعث شد ستاره ملی‌پوش سیرجانی‌ها، عنوان بهترین گلزن فصل را تصاحب کند.

ملیکا متولی دیگر گلزن شهرداری سیرجان برابر پالایش گاز ایلام بود.

تساوی در انزلی بین ملوان و زارع باتری

دیدار ملوان و زارع باتری سنندج در بندر انزلی، تنها جدال این هفته لیگ برتر فوتبال زنان بود که برنده‌ای نداشت. ملوان با این تساوی 26 امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

زارع باتری نیز با 13 امتیاز همچنان هشتم است.

پیکان البرز نیز با توجه به انصراف کیان نیشابور، با احتساب 3 امتیاز این دیدار، 27 امتیازی شد و در رده چهارم بالاتر از پالایشگاه گاز ایلام قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=89125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.