10
لیگ برتر کاراته دختران در روزهای حساس

شش پیروزی از شش بازی، آمار خیره کننده WAF

  • کد خبر : 93923
  • 06 مهر 1402 - 18:44
شش پیروزی از شش بازی، آمار خیره کننده WAF
تیم کاراته WAF با سه پیروزی به جمع هشت تیم برتر لیگ برتر دختران رسید. ۶ برد از ۶ مسابقه، نتیجه‌ای خیره‌کننده برای تیم تازه‌وارد به لیگ برتر بود.

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر کاراته دختران به روزهای حساس‌تر نزدیک می‌شود. تکلیف ۶ تیم از ۸ تیم صعودکننده به مرحله دوم مشخص شده و نگاه‌ها به رقابتی جدی‌تر در مرحله دوم دوخته شده است.

در میان تیم‌هایی که صعود خود را به مرحله دوم مسجل کرده‌اند، اقتدار تیم دبلیو ای اف WAF در نخستین فصل تیمداری در لیگ برتر، شایسته توجه است.

تیم سبک WAF در دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر، سه پیروزی خود در دور رفت را تکرار کرد. این نتیجه، WAF را بی‌حرف و حدیث در صدر جدول گروه سوم قرار داد.

با وجود این که سبک WAF برای نخستین بار وارد لیگ برتر کاراته دختران شده اما عملکرد این تیم فراتر از یک تیم تازه‌وارد بوده است. به نظر می‌رسد وعده‌های پیش از شروع فصل در مورد وجود یک برنامه بلندمدت در کاراته زنان نزد سبک WAF در مسیر پیشرفت است.

سبک WAF در دور برگشت

 تیم فاطمه حقی و سحر کرجی در دور برگشت، کار سختی برای نهایی کردن صعودش به جمع هشت تیم برتر لیگ برتر نداشت و نتایج، این را نشان می‌داد.

آنها ابتدا ۲۱ بر صفر تیم هیئت کاراته کردستان را شکست دادند، سپس با همین نتیجه هیئت کاراته خراسان جنوبی را از پیش رو برداشتند و در نهایت آکادمی سکوتی مازندران را ۱۸ بر ۳ مغلوب کردند.

در نتیجه، سبک WAF با حداکثر امتیاز تیمی یعنی ۱۸ امتیاز و ۳۸ برد انفرادی که ۱۱۴ امتیاز انفرادی را برای این تیم به دست آورد صدرنشین شد و بالاتر از آکادمی سکوتی که به اندازه نیمی از امتیازات تیم WAF، امتیاز آورد به دور بعد رفت.

تیم WAF در دور گروهی ۲۰۷ امتیاز تکنیک گرفت و ۳۳ امتیاز داد و با آماری مثبت قدم به مرحله پیشرفته لیگ برتر کاراته دختران نهاد.

ادامه راه برای WAF 

مرحله دوم این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمه پیگیری می‌شود که تعیین تکلیف تیم‌های برتر گروه دوم (به دلیل تعویق مسابقات این گروه) پازل جدول مرحله دوم را تکمیل می‌کند.

با این حال WAF در گروه یک به طور قطع تیم‌های انبوه‌سازان هوتن و ستارگان نصیری که تیم‌های موفق دور اول بودند را در پیش رو دارد و تیم دوم گروه دو، دیگر حریف این تیم است.

در گروه دوم مرحله دوم نیز، هیئت کاراته استان البرز به همراه آکادمی سکوتی و نخبگان پایتخت و تیم صدرنشین گروه دوم مسابقه می‌دهند تا تکلیف چهار تیم راه یافته به دور پایانی مشخص شود.

تردیدی وجود ندارد که برای تیم سبک WAF کار در دور دوم به‌مراتب دشوارتر خواهد بود. حضور تیم‌های باکیفیت در این مرحله جذابیت لیگ برتر دختران را به اوج می‌رساند اما WAF قصد دارد نشان دهد که کار برای این تیم، تازه آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.