6
درباره نفر سوم مسابقات نوجوانان کشور

ملینا یوسفی؛ مستعد ۱۴ ساله‌ای برای آینده کاراته

  • کد خبر : 94356
  • 13 مهر 1402 - 19:40
ملینا یوسفی؛ مستعد ۱۴ ساله‌ای برای آینده کاراته
بهانه پرداختن به ملینا یوسفی، کسب مقام سوم انتخابی تیم ملی در خرم‌آباد است آن هم تنها سه ماه پس از شروع جدی کاراته.

به گزارش افرا ورزش، ملینا یوسفی یکی از چهره‌های نوظهور کاراته است. بهانه پرداختن به او، کسب مقام سوم انتخابی تیم ملی در خرم‌آباد است آن هم تنها سه ماه پس از شروع کاراته.

ملینا یوسفی ۱۴ سال دارد و یک بازیکن آینده دار برای کاراته زنان ایران محسوب می‌شود. او در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم به مقام سوم رسید.

آن چه به ملینای نوجوان کمک کرده تا به‌سرعت خود را با فضای رقابتی کاراته هماهنگ کند آمادگی بدنی اوست. ۶ سال فعالیت جدی و مستمر در رشته ژیمناستیک، ملینا یوسفی را دارای قدرت بدنی مناسبی کرده است.

ملینا در لیگ آینده‌سازان به تیم هیئت کاراته همدان پیوست؛ تیمی که از گروهش در لیگ آینده‌سازان هم صعود کرد. پس از آن ملینا در مسابقات قهرمانی سبک شیتوریو ایتوسوکای شرکت کرد و قهرمان شد.

با این حال، موفقیت او در مسابقات انتخابی در خرم‌آباد؛ جالب‌توجه بود. او در دور اول و دوم به ترتیب ۸ بر صفر و ۲ بر صفر پیروز شد و در دور سوم با تساوی ۴ بر ۴، در هانتی پیروز شد.

یوسفی در نیمه‌نهایی مغلوب شد و در رپه شارژ با برتری ۴ بر یک به مقام سوم رسید. او با توجه به زمان کوتاهی که کاراته را به‌طور جدی دنبال می‌کند پیشرفت شاخصی داشته و بازیکنی باهوش و مستعد به نظر می‌رسد.

نکته دیگر در مورد ملینای آینده دار این است که او خواهر کوچک مینا یوسفی ملی‌پوش سابق کاراته در رده‌های نوجوانان و جوانان است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=94356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چه فایده خیلی بی ادبه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.